איך משנים הרגלי תזונה

מאת: מירי חדד, מנהלת המרכז

לרגל השנה החדשה הנה כמה תובנות מסיפורי ההצלחה שלנו במרכז

1) "עשה לך רב" – העובדה שיש מישהו אשר תמיד שם לייעוץ, תמיכה והכוונה מסייעת רבות לתהליך הירידה במשקל. חשוב שיהיה חיבור אישי, אחרת לא יהיה כיף להיפגש ולא תגיעו לפגישות.

2) מערכת יחסים דו סטרית – זה לא עובד אחרת! רוצים להבין את העקרונות בתזונה ולהתמיד בתכנית האכילה שלכם? חשוב שתצאו עם תכנית אשר מותאמת לכם! ולא לאטב שנמצא על המקרר…

3) שינוי תפיסה – יש לראות את ה"חלבון" יחד עם "זה טעים לי" הסוד הגדול הוא ללמוד כיצד לשלב בין השניים. תאיר ירדה במשקל 20 ק"ג ומספרת כיצד שילבה בין ההנאה למודעות בסרטון הבא

4) זה הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים ואתם עדיין יכולים לאכול אוכל שטעים לכם, אם זה לא קל וכיף זה לא!

5) ארוחת בוקר – כן כן, מה שאומרים זה נכון.. ולכל אלו שאומרים עכשיו "אבל אין לי תאבון בבוקר" קחו את ארוחת הבוקר המקורית וחלקו אותה לשניים.
הבהרה: קפה עם פתי בר זה נשנוש, לא ארוחה.. לארוחות בוקר שוות כנסו לכתבה הבאה

6) ירקות בן אדם ירקות! – לפחות פעם ביום ובכמה צבעים.

7) חלבונים בכל ארוחה מרכזית – משביעים, מבזבזים לנו קלוריות לשם ספיגתן (מה שעוזר לנו בהמשך לרדת במשקל) ושומרים לנו על מסת השרירים המאוד חשובה בגופינו.

8) הכי מוכן לאכילה, הכי פחות מומלץ – מסתבר שקלוריות ריקות (קלוריות ללא ערך תזונתי) כמו חטיפים, מנות צהריים מוכנות לאכילה, שתיה מתוקה ועוד מצטברות ביתר יעילות בתאי השומן שלנו, לכן עדיף להשקיע, להכין באהבה ולאכול את המזון השלם עם הסיבים, הוויטמינים והמינרלים.

9) טיפ אחרון מאתנו – כל יום הוא יום חדש בחיים וגם עם האוכל, תכנון שנה קדימה עם מטרות גדולות עשוי לייאש תוך כדי המסע ולהוציא מתהליך הירידה במשקל. תכננו כל יום מחדש לאכול את מה שנכון לכם, כי כל יום, הוא מתנה.